Utjecaj projektnog planiranja
Radionica
UTJECAJ PROJEKTNOG PLANIRANJA NA POTICANJE RAZVOJA PRIHVATLJIVOG PONAŠANJA
Gorica Simčić, Latinka Longin
PPO Zvonimir Cviić
Na radionici je sudjelovalo devetnaest odgojitelja i stručnih suradnika s područja Rijeke i Viškova. Cilj je radionice bio istaknuti vrijednosti projektnog planiranja u poticanju razvoja poželjnih ponašanja putem prezentaciju projekta „Kamo su otišli Hip i Hop“ i refleksijom .
U ugodnoj i poticajnoj atmosferi, nakon uvodne priče o „Hipu i Hopu“ uslijedila je prezntacija projekta „Kamo su otišli Hip i Hop“ tijekom koje su sudionici pokazali interes za brojne aktivnosti i poticaje provedene u sklopu projekta, što ih je potaknulo na sudjelovanje u refleksiji o dobrobiti primjene projektnog planiranja u prevenciji i ublažavanju problema u ponašanju.
Tijekom refleksije istaknule su se vrijednosti kurikuluma, posebno fleksibilnost i individualni pristup u radu. Cilj je radionice ostvaren, što potvrđuje zaključak: projektno planiranje doprinosi prevenciji nepoželjnih ponašanja i suzbijanju već razvijenih problema u ponašanju jer podrazumijeva praćenje i slijeđenje individualnih potreba djece, omogućuje rad u manjim skupinama, a odgojitelju daje priliku osigurati vrijeme za individualni pristup u radu s djecom.
Evaluacija je osmišljena u duhu jedne od prezentiranih aktivnosti „Dobronosica“. To je instrument samovrednovanja vlastitog ponašanja, izrađen u suradnji odgojiteljica i djece koja je ujedno pobudila najveći interes sudionika. Prema povratnim informacijama u provedenoj evaluaciji vidljivo je da su voditeljice radionice kroz slikovit i životan prikaz projektnog planiranja pokazale dobrobiti ovog načina planiranja i motivirale sudionike na njegovu primjenu ali i na isprobavanje konkretnih, prezentiranih aktivnosti koje su se pokazale učinkovitima u prevenciji i suzbijanju nepoželjnih ponašanja.
Kontakti:
Gorica Simčić; gorica.simcic@gmail.com
Latinka Longin; latinka.longin@rivrtici.hr