Zbornik radova 2017.
Zbornik radova 2. Tjedna dobre odgojno - obrazovne prakse Dječjeg vrtića Rijeka (3.4.2017.-7.4.2017.)
- Organizirane tjelesne aktivnosti na vajnskom prostoru
- Profesionalni identitet odgojitelja iz perspektive roditelja, studenata i odgojitelja
- Kreiranje poticajnog okruženja za provođenje tjelesnih aktivnosti
- Ples pisanja u funkciji razvoja predčitalačkih vještina
- Integracija tjelesnog vježbanja u svakodnevne aktivnosti djece u jaslicama
- Dokumentiranje kao pretpostavka cjelovitog razvoja djece rane dobi
- Interkulturalne kompetencije
- Likovnost bez granica
- Istraživanja djece i znanost u vrtiću
- Radna torba dramskog pedagoga
- Iskoristivost prostora vrtića u provedbi aktivnosti tjelesnog vježbanja
- Povezivanje bitnih zadaća i njihovo ostvarivanje u suradnji s roditeljima
- Svakodnevno tjelesno vježbanje u manjim prostorima
- Poremećaj pomanjkanja prirode
- Uporaba rekvizita od prirodnih materijala u dječjim tjelesnim aktivnostima
- Znanstvenici u vrtiću
- Integracija tjelesnog vježbanja u svakodnevne aktivnosti djece jasličkog uzrasta
- Integrirano tematsko učenje
- Tjelesne aktivnosti djece jasličkog uzrasta
- Kako mi to radimo
- Unaprjeđivanje kulture ustanove refleksivnim grupama
- Pokretom do interakcije
- Projekt - Razlike među ljudima
- Mala meteorološka radionica
- Jačanje suradničkih odnosa među djecom primjenom poligona i štafetnih igara
- Primjer dobre suradnje sa studentima akademije primjenjenih umejtnosti Rijeka
- Poticajno okruženje u funkciji senzibiliziranja djece o važnosti tjelesnog vježbanja
- Priče o učenju - dokumentirajne i vrednovanje sposobnosti učenja djece u predškolskoj dobi
- Retro dvorišta - kreativnost u igri nestrukturiranim materijalom na vanjskom prostoru
- Različito, a opet isto - prikaz odgojno obrazovnog rada u vrtiću pri Dječjoj bolnici Kantrida
- Pokreni se, razvijaj se! - važnost poticanja motoričkog razvoja u predškolskoj dobi
- Kako svakodnevno živjeti inkluziju
- Svečano zatvaranje 2. tjedna dobre odgojno-obrazovne prakse Dječjeg vrtića Rijeka